Multinazional baten analisi sakona: Coca Cola ~ Marketing estrategiak

image

http://mh-marketingviral.com/2013/10/23/coca-cola-regalara-latas-personalizadas-a-los-donantes-de-sangre/ Irudi honetan hainbat marketing-a sortu duen Coca Cola lata agertzen da.

Coca Colak marketing-eko estrategia asko erabiltzen ditu. Hauek dira batzuk:

  • Mezu optimistak: jendeari mezu optimistak bidaltzen dizkie haien erreputazioa hobetzeko, zoriontasuna, lotura eta dulantzia adierazten. Adibidez, zoriontasuna desestaltzeko esanez.
  • Hartzailea tartean sartzen du: kontsumitzailea produktuaren parte sortzen du eta produktura lotzen du. Adibidez, Coca Colako latetan jendearen izenak jartzen ditu, jendeak bere izena ikustean produktua erosteko.
  • Edozein plataforman funtzionatzen du: kanpainia bakuna eta dibertigarria da, eta edozein lekutan ikusten da: interneten, kaleetan, telebistan, sare sozialetan… Adibidez, twitter-en, ia hiru milioi jarraitzaile ditu eta Instagram-en 560.000.
  • Erostera eta banatzera motibatzen du: lehen esan dugun moduan, Coca Colako latetan jendearen izena ipintzen dute, jendeari Coca Cola erostera motibatzeko.
  • Mezua aldatu ahal da: ez badu iruditzen ere, izenak marketing-ean botere asko dute eta segun ze herrialdekoa zaren edo segun ze egoera, mezua aldatzen dute. Adibidez, dortoka ninjen pelikula baino aste bat lehenago, Coca Colak lau botila atera zituen merkatura, pelikula horren lau protagonisten izenarekin: Donatello, Miguel Ángel, Leonardo eta Rafael.
  • Edozein kontextuan edo lurraldean ihardetsi ahal delako: ez du inporta hizkuntza edo herrialde baten sinesmenak, pertsonei bere izenaz deitzea kontzeptu unibertsal bat da. Multinazional bat denez, Coca Colak edozein lekutan funtzionatzen duten kanpainak gauzatzen ditu.
  • Horretaz hitz egitea sortzen duelako: jendea Coca Colaz hitz egitea sortzen du. Adibidez, batzuek bere izena ez aurkitzeagatik kexatzen direnean.
  • Artistek eta famatuek partekatu ahal dituzte: artisten eta famatuen izenak ere aipatzen dira, horrela, famatuak edo artistek produktuarekin argazki bat ateratzen badute, publizitate asko sortzen dutelako.
  • Berritzailea eta ezberdina da: ez du axola enpresak publizitatean inbertitzeko dituen baliabideak, baizik eta mezua ondo erabiltzea da garrantzitsuena.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s